.


קורס שיווק  מהלב למטפלים

 צעד ראשון לשיווק נכון

האם הינך מ'יחידי הסגולה' שממלאים קליניקה
רק משיווק מפה לאוזן?

האם המילה 'שיווק', רשימת תפוצה, עמוד נחיתה או סרטוני ווידיאו,
מעוררת בך התנגדות, סלידה, פחד, או אי נעימות?

אולי כבר היית בקורסים לשיווק, אבל הפער בין מה שלמדת
לבין התוצאות בשטח עדיין גדול או שמשהו היה חסר כדי להניע אותך לפעולה,
השקעת אינספור שנים ושעות כדי להתמקצע,
ולמרות המקצועיות הגבוהה שלך משהו עוצר בעדך להוציא את
עצמך באופן אותנטי ואמיתי לעולם?

אם ענית 'כן' לחלק מהשאלות כאן למעלה,
כדאי לך להמשיך לראות את הסרטון ולהמשיך לקרוא
כי נשמע שהנך במקום הנכון!

מועדון המטפלים הישראלי בשיתוף תהל עלמה בארי,

מזמין אותך לעלות על המסלול שלך לשיווק אותנטי- מותאם למטפלים.

לשווק את עצמך ואת הטיפולים/ סדנאות שלך זה תהליך,

ולכל תהליך יש צעד ראשון!!!

מה תקבלו בקורס?

  1. גישה ל- 6 שיעורים מוקלטים להתקדמות עצמאית, כל שיעור מחולק ל  4-7 סרטונים קצרים המוגשים בשפה ידידותית ופשוטה. תישמר לך גישה לתכנים לכל אורך תקופת הלימוד ועד חודשיים לאחר סיום התהליך.
  2. במהלך הלימוד העצמאי, תמלא דפי עבודה שיקדמו אותך צעד אחר צעד לתוצרי הקורס
  3. 2 מפגשים פרטניים של שעה כל אחד, עם תהל עלמה - פרונטלי או בזום, לבחירתך. מטרת המפגשים לתת מענה אישי ומומקד על צרכים ומטרות בשיווק הקליניקה שלך, וכן לתת לך משוב אישי על העבודה שביצעת במהלך הקורס.  
  4. מפגש קבוצתי חודשי בזום (אחרי מפגש פרטני עם תהל) ל'הצגת' התוצרים וקבלת משוב ממשתתפי הקורס והמרצה.
  5. קבוצת ווטסאפ תומכת לאורך תקופת הלימוד, לשאלות והבהרות.

בסוף הקורס תצאו עם התוצרים הבאים:

1. 'שיחת מעלית' קצרה וממוקדת, שכוללת מסר שיווקי מנצח, המיועד במדוייק לקהל היעד שלך.

2.   תסריט לניהול של שיחת מכירה מוצלחת, שתביא לקביעת תור ביומן (ולמכירת השירות שלך) 

סילבוס הקורס - 

מודול 1: המסר השיווקי שלי

 שיעור 1: מה, שיווק זה הכרחי?
  • אמונות והנחות שלי ביחס לשיווק,
  • שיווק מבוסס שליחות: אפשרי לשווק באותנטיות ומתוך שליחות, לקבל כסף עבור הטיפול שאני מעניק/ה.
  • דגש גדול על עבודה אישית כדי לשבור מיתוסים שמעכבים אותך היום וכדי להתחיל לבנות את הזהות השיווקית שלך. 

    החזון שלי: מי אני רוצה להיות ומה אני רוצה לתרום לעולם?
    2 הסודות להצלחה, 3 השאלות הקריטיות כדי להוציא את השליחות שלנו לעולם.

 שיעור 2: הלקוח המושלם בשבילי
  •  פרופיל פסיכוגראפי-דמוגרפי. להיכנס לנעליים של הלקוח/ה האידאלי/ת שלי.
    מדוע חשוב לפנות רק לקהל האידאלי.
  •  כלים לניהול זמן
 שיעור 3: מה אני מוכר/ת?
  • מיתוג, USP-UNIQUE SELLING PROPOSITION
  • מי אני ומה אני 'מוכר/ת', שיחת מעלית – אומנות התמצות ו- KIS
  • מבוא לכתיבה שיווקית : לדבר ב'שפת תועלות'
  • 3 השאלות החשובות לשאול את הלקוח האידיאלי.
  • לוגו וחומרים למיתוג עסקי, מה המשמעות של לוגו, איזה עיצוב גרפי מייצג אותי
  • מהו סלוגן ויצירת סלוגן לעסק שלי.
מפגש זום לסיכום  מודול 1: הצגת 'שיחת המעלית' 
 
  • הצגת החומרים שנלמדו בשלושת  מפני הקבוצה וקבלת משוב. 

מודול 2: שיחת המכירה המוצלחת 

שיעור 1: שיחת המכירה:
 
נוסחת 4 השלבים לשיחת מכירה מוצלחת, וששני הצדדים ירגישו טוב (win-win):
  • יצירת 'כימיה' 
  • שאלות מקדמות
  • הנעה לפעולה
  • סגירת עסקה

שיעור 2: טיפול בהתנגדויות

  • הצגה נכונה של השירות כך שתהיה 'מכירה רגשית'
  • טיפול בהתנגדויות ופחדים של הלקוח  כגון: יקר לי...;אני צריך לשאול את אשתי...; אחשוב על זה...אני רוצה קודם לפגוש את הרופא המומחה... וכו'....)
  • הכנה לכתיבת תסריט מוצלח

שיעור 3: כתיבת תסריט מכירה מוצלח הלכה למעשה

מפגש זום לסיכום מודול 2:
שיתוף התסריט עם הקבוצה, משחקי סימולציה וקבלת משוב.

קצת המלצות על הקורס

איפה ומתי?

גישה לקורס דיגיטלי- מהמחשב בזמן שלך

2 מפגשי ליווי אישי-  בתיאום עם תהל עלמה בארי

מפגש זום חודשי בשעות הערב- מועדים מפורסמים לנרשמים

 

מהי ההשקעה בקורס?

ההשקעה בקורס לחברי מועדון המטפלים היא

997 ש"ח בלבד

ההשקעה בקורס לאורחים ( שאינם חברי מועדון) היא:

3,000 ש"ח

 

עדיין לא חבר מועדון?

הירשמו עכשיו ושריינו את מקומכם בקורס!

חבר/לא חבר מועדון?
כן, אני חבר/ה במועדון המטפלים הישראלי
אני מטפל/ת, ואינני חבר/ה במועדון המטפלים
אינני מטפל/ת

לאחר ההרשמה תועברו לדף סליקה מאובטח בו יש להזין את פרטי כרטיס אשראי כדי לשריין את מקומכם בקורס

(אנא חפשו בג'ימייל בדוא"ל קידומי מכירות את המייל שנשלח אליכם בעקבות הרשמתכם)

 

שאלות נפוצות:

  • האם הקורס הזה בשבילי?
    אם בוערת בך התשוקה להוציא את עצמך לעולם, עם הידע והמתנות הנפלאות שקיבלת, ויש בך נכונות להתגבר על מה שחסם אותך עד עכשיו, ולעשות מה שדרוש כדי להצליח-      הקורס הזה בשבילך!
  • האם החומרים מתאימים למטפלים בכל התחומיםכן, מודל ההתקדמות בקורס הוא כזה שמאפשר לך להתאים את עולם התוכן הייחודי שלך לקהל היעד שלך
  • האם הסרטונים מתאימים למטפלים בכל רמה?
  • כן, הסרטונים מוגשים בשפה ידידותית מתוך הניסיון הרב של תהל עלמה גם כמטפלת וגם כמי שעוסקת בשיווק
  • האם יש הנחיות ברורות למילוי דפי העבודה?
    דפי העבודה מנוסחים בקפדנות רבה ומובילים אותך צעד צעד ל'שיחת המעלית' שלך ותסריט שיחת המכירות שלך.
  • כמה שעות אצטרך להשקיע על מנת להגיע לתוצאות?
    בקורס 6 שיעורים מוקלטים ללימוד עצמי. כל שיעור אורך כשעה וחצי- שעתיים. לכל שיעור דף עבודה שזמן ההשקעה בו כשעה- שעתיים.
    בנוסף, יש להקדיש שעתיים למפגש פרטני עם תהל עלמה, והשתתפות מפגשי זום חודשיים לבחירתכם

 

מנחת הקורס

תהל עלמה בארי

כשתהל חזרה לארץ ב- 2012, היא הייתה צריכה
להמציא את עצמי מאפס מבחינה מקצועית, כלכלית ואישית.
במהלך השנים היא השקיעה מעל 90,000 ₪ במסלולים אצל
טובי המשווקים בארץ ובליווי פרטני.
תהל מכירה היטב את תחושת הבדידות בקליניקה, את השעות הארוכות מול המחשב,
את התסכול מול 'אין לי מה להגיד', ואת חוסר האונים מול
כל מה שקשור לטכנולוגיה.
במהלך השנים תהל למדה מטובי המשווקים, ובנתה לעצמה מערך שיווקי שמזרים
אליו קהל מתעניינים באופן קבוע. היא 'התאהבה' בשיווק וציידה את עצמה
בשלל כלים שהיא רואה היום כאמצעי 'להפצת השליחות' שלה בעולם.

תהל מכירה היטב את האתגרים המקצועיים והעסקיים העומדים מפנינו כמטפלים.
את התהליך ואת הכלים האלה היא רוצה לחלוק עם מטפלי המועדון
במיוחד לאור האתגרים שאנו עומדים בפניהם בתקופה זו.

 

שאלות ותשובות

האם דרוש ידע קודם בשיווק?

 קורס זה לוקח אותך לצעד ראשון בשיווק. לא נדרש ידע קודם. 

האם דרוש ידע טכנולוגי כדי להצליח בקורס זה? 

הסרטונים זמינים לצפיה בכל מחשב, טבלט או טלפון סלולרי. 

דפי העבודה בקבצי word, אותם תוכלו להוריד למחשב ולהדפיס.

כל מה שקשור לשיווק מעורר בי רתיעה וחוסר רצון להתעסק עם זה 

עולם השיווק עובר מהפך אדיר:

משיווק אגרסיבי שמטרתו 'לחלוב את הלקוח' לשיווק מבוסס שליחות.

מה זה אומר?

  1. שיותר ויותר אנשים בעולם מחפשים פתרונות טובים יותר
    מהפתרונות ברפואה ובפסיכולוגיה הקונבנציונלית ומחפשים
    מענה מקיף והוליסטי לבעיות שלהם

  2. שאין לנו הפריבילגיה לשבת בבית ולא לשווק את עצמינו,
    ושיש לנו חובה מוסרית להגיע לכל מי שזקוק ל-מה שאנחנו יכולים לתת.

  3. שאנחנו חלק מתנועה ענקית שמבקשת לשנות את העולם כי העולם במצוקה

  4. ששיווק היום מבוסס על נתינה ושאם נפעל על פי כללים מסוימים,
    נוכל למגנט לקוחות מדויקים.

  5. ששיווק טוב בא ממקום עמוק ואמיתי בתוכנו, ושיש מקום לכולנו

 

 

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.